Staan tijdens het schooljaar 2022 – 2023 voor jullie klaar:
Voorzitters: Silvia Alonso en Sarah Bertrem
Taken: Voorzitten vergaderingen, opstellen agendapunten, aanpassen statuten, opsturen van het jaarverslag, lokalen en subsidies aanvragen, volmacht Muzeketiersrekening en sleutel-en alarmbeheer.
Dispatcher en coördinator: Natalie Troch
Taken: Delegeren, opvolgen en het algemeen overzicht bewaken, communicatie jaarplanning, beheer van de draaiboeken en eindverantwoordelijkheid over de werkgroepen, e-mails bezorgen bij de juiste mensen.
Facebookmaster & Websitemaster: Susan Haeve
Taken: Beheer facebookpagina & website
Bank: Saar Tilleman
Taken: Beheer van de centjes, opvolgen van de stock samen met Logistiek, aanbrengen van investeringen op de vergaderingen en doorgeven van openstaande bedragen van betalingen voor naschoolse activiteiten.
Logisitiek: Tiemen Gysels
Taken: De voorraad netjes en aangevuld houden, drukkwerk.
Freetimers: Kim Buelens, Anke Pille & Annelies Ceulemans
Taken: naschoolse activiteiten plannen, organiseren en financieel opvolgen, draaiboekbeheer voor deze naschoolse activiteiten, opvolgen vragen/suggesties vanuit oudergroep, opvolgen activiteiten met schoolteam.
Kleine Muzechef: Carl Lachat, Barbara Claeys & Sabine Huys
Taken: Enkele keren per jaar organiseren van een aperitiefje voor de buurt. Dit aperitiefje wordt telkens met een andere klas voorbereid tijdens een mini kookworkshop.
Freelance Muzeketiers
Leden zonder mandaat